Agenda Správa příjmů a pohledávek pokrývá veškeré předepisované příjmy plynoucí z jednotlivých agend úřadu
Řešení pro samotnou evidenci příjmů a pohledávek zahrnující i potřebné kroky k následnému vyměření a vymožení dlužné částky.
Přehled hlavních funkcí - centrální evidence všech příjmů a pohledávek s vazbou na proces vymáhání
- evidence místních poplatků (ze psů, za komunální odpad, z veřejného prostranství, z ubytovací kapacity, rekreačního pobytu a výherních hracích přístrojů)
- individuální i hromadné vystavování předpisů pohledávek
- podpora periodických předpisů
- automatický výpočet salda a dluhu případu
- generování složenek A s možností tisku nebo exportu pro Českou poštu
- kontrola na existenci dlužníků v Insolvenčním rejstříku
| Výhody - okamžitý přehled o příjmech, vystavených předpisech a případném vymáhání pohledávek
- centrální správa všech předepisovaných příjmů organizace
- centrální evidence poplatníků, plátců a dlužníků
- automatické hlídání zákonných lhůt
- jednoduché upozorňování dlužníků na nedoplatky
- rychlá a jednoduchá tvorba přehledů a sestav
- integrace se systémem účetnictví a se spisovou službou
|
Agenda Správa příjmů a pohledávek poskytuje podporu pro vyměřování poplatků a jejich případného vymáhání jsou podpořeny sérií úkonů, které popisují daný stav vyměřování či vymáhání. Nedílnou součástí jednotlivých úkonů jsou i šablony dokumentů, do kterých se automaticky načítají údaje z daného případu.