PROXIO CEO slouží pro snadnou evidenci a zpracování objednávek včetně schvalovacího procesu
Vztahy organizace s obchodními partnery prostřednictvím objednávkového řízení mají řadu vazeb nejen na odbory úřadu, ale i na jednotlivé referenty a také na hospodaření úřadu a jeho finanční rozpočet.
Přehled hlavních funkcí - centrální evidence všech objednávek v rámci organizace
- automatické přidělování čísel objednávek
- evidence údajů o objednávce
- schvalovací procesy objednávky
- tvorba přehledů objednávek s možností exportu
- vazba na ekonomický systém organizace
- vypravení objednávek volitelně přes spisovou službu
| Výhody - přehled o závazcích města z vystavených objednávek dle dodavatele, období, vystavovatele, organizační složky apod.
- možnost připojení libovolné elektronické přílohy k objednávce
- integrace se spisovou službou a DMS
- centralizované řízení přístupových práv k aplikaci a k elektronickým přílohám v úložišti dokumentů
- tisk objednávek dle vybrané šablony
- možnost zveřejňování objednávek na webových stránkách úřadu
|
Agenda Správa objednávek je zaměřená na evidenci a zpracování jednodušších smluvních závazků organizace - objednávek. Součástí řešení je i schvalovací proces objednávky včetně jejího vypravení prostřednictvím integrace do spisové služby.