Hřbitovní agenda slouží především pro evidenci hrobových míst, správu hrobových míst a jejich pronájem
Evidence jednotlivých hrobových míst, informací o pohřebišti, typu hrobového místa, polohy, rozměrů a kapacity a také informací o pochovaných osobách.
Přehled hlavních funkcí - evidence hrobových míst
- evidence podkladů pro výpočet výše poplatku za pronájem
- tisk složenek jednotlivě nebo hromadně, či export do datového souboru pro Českou poštu
- tisk složenek bez alonže i s alonží
- sledování salda případu
- úprava vygenerovaného a uhrazeného předpisu pomocí dobropisu
- vygenerování předpisu pohledávky
- vytvoření seznamu dlužníků za jednotlivá pohřebiště
| Výhody - integrovaný ceník za služby a pronájem
- základní šablony dokumentů jsou součástí dodaného řešení
- podpora tvorby příslušných dokumentů nad případem ze šablony
- integrace se spisovou službou, ekonomickým systémem, DMS a GIS
- oboustranná vazba na ekonomický systém
- jednoduché a rychlé prohledání záznamů
- centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům
- vazba na základní registry
|
Hřbitovní agenda eviduje hrobová místa a další informace o pohřebišti. Poskytuje podklady pro výpočet výše poplatku za hrobové místo (na základě místní vyhlášky stanoví sazby pro výpočet pronájmu plochy a stanovení ceny služeb) a generuje předpis pohledávky, který je poté založen jako předpis do platebního kalendáře.