Agenda slouží pro centrální evidenci Ztrát a nálezů v rámci povinnosti úřadu respektive obecní policie v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
Tato agenda pokrývá proces vedení evidence v souladu s platnou legislativou a poskytuje nástroje pro efektivní zpracování evidence.
Přehled hlavních funkcí - centrální evidence ztrát a nálezů
- založení nové kauzy na základě zapsaného protokolu o nálezu
- evidence kompletních informací o účastnících řízení a dotčených orgánech
- evidence speciálních údajů dle typu případu
- evidence průběhu řízení formou jednotlivých úkonů dle konfigurace s možností hlídání lhůt
- evidence (ne)doložených podkladů, případně evidence libovolných příloh k danému řízení
- vystavování dokumentů na základě zaevidovaných údajů podle předdefinovaných šablon
- hlídání existence aktivní datové schránky, případně doručovací adresy nahlášené na ohlašovně úřadu při odesílání dokumentů do spisové služby
| Výhody - uživatelsky příjemné, intuitivní a přehledné ovládání systému
- centralizovaná evidence objektů a subjektů
- základní šablony dokumentů jsou součástí dodávaného řešení
- rozhraní na MS Outlook usnadňuje plánování jednání
- integrace se spisovou službou, DMS a GIS
- automatizovaná kontrola dodržení termínů a lhůt v průběhu řízení, včetně vypočtení data nabytí právní moci
- centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům
|
Agenda Ztráty a nálezy je vždy vedena pro konkrétní případ nálezu a to pomocí základních a speciálních záložek, které jsou nakonfigurovány dle charakteru daného typu agendy. Výsledné dokumenty mohou být následně prostřednictvím rozhraní odesílány do spisové služby včetně adresátů a způsobů vypravení.