Agenda Střet zájmů podporuje činnosti orgánů veřejné moci vykonávané v oblasti střetu zájmů
Systém, který umožňuje nejen samotnou evidenci ale i prezentační vrstvu řešení, a tím zajišťuje maximální komfort z hlediska plné integrace do všech logických částí provozovaného informačního systému.
Přehled hlavních funkcí - evidence veřejných funkcionářů
- evidence čestných prohlášení dotčených subjektů
- evidence všech předložených žádostí o nahlížení do dokumentace v listinné podobě
- evidence všech předložených žádostí o nahlížení do dokumentace prostřednictvím veřejné datové sítě
- evidence sdělení k danému střetu zájmu
- podpora úplné elektronizace prostřednictvím portálové služby
- logování interních i externích uživatelů
| Výhody - plně konfigurovatelné řešení
- rozsáhlá možnost customizace (priority, workflow, …)
- centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům
- integrace se spisovou službou a DMS
- integrace s Personálním systémem
- ověření dat subjektů a objektů v základních registrech
- eliminace duplicit činností a evidencí
- centrální bod pro získání informací
|
Agenda Střet zájmů je konfigurovatelné řešení v oblasti zákona o střetu zájmů. Obsahuje nástroje pro zabezpečení maximálního komfortu při zpracování patřičných dokumentů včetně úplné elektronizace dané oblasti.