Aplikace MC HelpDesk slouží pro efektivní a rychlou správu požadavků
Obecný nástroj pro sběr, řešení, správu a následné vyhodnocování uživatelských hlášení, úkolů a požadavků, včetně možného nastavení schvalovacích postupů.
Přehled hlavních funkcí - centralizovaná správa požadavků a úkolů
- klasifikace požadavků do kategorií dle oblasti a typu požadavku
- vkládání požadavků uživatelem podle jeho oprávnění (grafický průvodce vložením požadavku), i pomocí webových služeb z externích systémů nebo z e-mailu
- automatické sledování požadavku dle nastavených parametrů SLA
- informace při překročení časového limitu k řešení
- zastupitelnost řešitele (nemoc, dovolená) i žadatele (telefonický operátor)
- uživatelská i expertní znalostní báze
- konfigurační databáze pro IT HelpDesk (Evidence HW a SW).
- rezervační systém pro rezervaci zasedacích místností, automobilů nebo termínů školení
- modul Zápisy pro přípravu, vytváření a archivaci zápisů z jednání včetně generování a sledování úkolů
| Výhody - přehled zadaných požadavků a stavu jejich řešení
- kontrola termínů, automatizované upozorňování na splnění termínu pro řešení
- nezávislost na databázi a operačním systému
- aplikace je dostupná přes internetový prohlížeč
- rozsáhlé možnosti nastavení dle potřeb organizace
- historizace všech evidovaných dat
- centralizované řízení přístupových práv
- jednoduché a intuitivní ovládání
|
Aplikace Řízení požadavků je určena pro efektivní zadávání a sledování požadavků prostřednictvím webového rozhraní nebo e-mailu. Uživatel je informován automaticky o postupu a výsledku řešení jeho požadavku.