KEVIS zpracovává velké množství drobných evidenčních agend a jejich jednotného způsobu vedení
Efektivně sdílená platforma pro rychlé vytváření, správu a distribuci různých evidencí. Evidence mohou být přístupné přes intranet nebo internet.
Přehled hlavních funkcí - umožňuje zakládat, upravovat, vyřazovat a prohlížet evidence
- evidence může obsahovat jednu nebo více tabulek, které mohou být mezi sebou propojeny relační vazbou
- hromadné změny záznamů
- vyhledávání podle volitelných kritérií
- exportovat záznamy do formátů XLS, XML, RTF, DBF, či je naimportovat z jiných aplikací ve formátu CSV či DBF
- přístupová práva na úrovni evidencí, tabulek nebo položek
| Výhody - efektivní nástroj pro vedení evidencí
- vytvoření základních typů evidencí za pár minut
- možnost rozsáhlé analytické činnosti nad evidencemi
- zpětná vazba pro řízení a kontrolu organizace
- sdílení informací více subjekty
- integrace do webových stránek organizace
- jednoduchá a rychlá implementace
|
Aplikace KEVIS je koncipována jako multiplatformní a otevřená aplikace pro různé typy evidencí, s rozhraním pro snadnou integraci, a to jak s informačními systémy uvnitř úřadu (Active Directory, MS Excel apod.), tak s externími systémy pro výměnu nebo sdílení dat.