Pomáháme plnit Vaše strategické cíle
v oblasti informačních systémů
Poskytujeme široké spektrum vzdělávacích
programů, eLearningových a odborných kurzů
Vyhovíme Vašim potřebám
v oblasti informačních systémů
Disponujeme zkušeným týmem analytiků,
konzultantů a programátorů

Správa objednávek

PROXIO CEO slouží pro snadnou evidenci a zpracování objednávek včetně schvalovacího procesu

Vztahy organizace s obchodními partnery prostřednictvím objednávkového řízení mají řadu vazeb nejen na odbory úřadu, ale i na jednotlivé referenty a také na hospodaření úřadu a jeho finanční rozpočet.

 

Přehled hlavních funkcí

  • centrální evidence všech objednávek v rámci organizace
  • automatické přidělování čísel objednávek
  • evidence údajů o objednávce
  • schvalovací procesy objednávky
  • tvorba přehledů objednávek s možností exportu
  • vazba na ekonomický systém organizace
  • vypravení objednávek volitelně přes spisovou službu

 

Výhody

  • přehled o závazcích města z vystavených objednávek dle dodavatele, období, vystavovatele, organizační složky apod.
  • možnost připojení libovolné elektronické přílohy k objednávce
  • integrace se spisovou službou a DMS
  • centralizované řízení přístupových práv k aplikaci a k elektronickým přílohám v úložišti dokumentů
  • tisk objednávek dle vybrané šablony
  • možnost zveřejňování objednávek na webových stránkách úřadu

 

Agenda Správa objednávek je zaměřená na evidenci a zpracování jednodušších smluvních závazků organizace - objednávek. Součástí řešení je i schvalovací proces objednávky včetně jejího vypravení prostřednictvím integrace do spisové služby.