Pomáháme plnit Vaše strategické cíle
v oblasti informačních systémů
Poskytujeme široké spektrum vzdělávacích
programů, eLearningových a odborných kurzů
Vyhovíme Vašim potřebám
v oblasti informačních systémů
Disponujeme zkušeným týmem analytiků,
konzultantů a programátorů

Řízení požadavků / HelpDesk

Aplikace MC HelpDesk slouží pro efektivní a rychlou správu požadavků

Obecný nástroj pro sběr, řešení, správu a následné vyhodnocování uživatelských hlášení, úkolů a požadavků, včetně možného nastavení schvalovacích postupů.

 

Přehled hlavních funkcí

  • centralizovaná správa požadavků a úkolů
  • klasifikace požadavků do kategorií dle oblasti a typu požadavku
  • vkládání požadavků uživatelem podle jeho oprávnění (grafický průvodce vložením požadavku), i pomocí webových služeb z externích systémů nebo z e-mailu
  • automatické sledování požadavku dle nastavených parametrů SLA
  • informace při překročení časového limitu k řešení
  • zastupitelnost řešitele (nemoc, dovolená) i žadatele (telefonický operátor)
  • uživatelská i expertní znalostní báze
  • konfigurační databáze pro IT HelpDesk (Evidence HW a SW).
  • rezervační systém pro rezervaci zasedacích místností, automobilů nebo termínů školení
  • modul Zápisy pro přípravu, vytváření a archivaci zápisů z jednání včetně generování a sledování úkolů

Výhody

  • přehled zadaných požadavků a stavu jejich řešení
  • kontrola termínů, automatizované upozorňování na splnění termínu pro řešení
  • nezávislost na databázi a operačním systému
  • aplikace je dostupná přes internetový prohlížeč
  • rozsáhlé možnosti nastavení dle potřeb organizace
  • historizace všech evidovaných dat
  • centralizované řízení přístupových práv
  • jednoduché a intuitivní ovládání

 

Aplikace Řízení požadavků je určena pro efektivní zadávání a sledování požadavků prostřednictvím webového rozhraní nebo e-mailu. Uživatel je informován automaticky o postupu a výsledku řešení jeho požadavku.