Pomáháme plnit Vaše strategické cíle
v oblasti informačních systémů
Poskytujeme široké spektrum vzdělávacích
programů, eLearningových a odborných kurzů
Vyhovíme Vašim potřebám
v oblasti informačních systémů
Disponujeme zkušeným týmem analytiků,
konzultantů a programátorů

Novinky

Příjemné prožití vánočních svátků a vše nejlepší do nového roku Vám přeje Marbes consulting.

PF 2017 Marbes consulting

Zima se nám blíží a jako každý rok v tomto předvánočním shonu a chmurném počasí Vám, našim zákazníkům, chceme alespoň na malou chvíli ulevit od všech Vašich pracovních i nepracovních povinností a zpříjemnit Vám tento čas divadelním představením Edith a Marlene v pražském Divadle pod Palmovkou dne 5. 12. 2016. Věřím, že pokud Vás neodnesou čerti, kterých bude tento den všude plno, se setkáme v příjemné atmosféře divadla.

Těšíme se s Vámi na shledanou v Praze!   

Za tým Marbes

Ing. David Vychron
Marketing manager
MARBES CONSULTING s. r. o.

 

Edith a Marlene je příběhem dvou slavných šansoniérek Edith Piaf a Marlene Dietrich. Autorka hry, maďarská scénáristka, staví do kontrastu dva odlišné způsoby přístupu k životu - na jedné straně chladnou, ukázněnou profesionalitu Marlene Dietrich, na straně druhé plný, vášnivý a intenzivní život Edith Piaf. (převzato z webových stránek Divadlo pod Palmovkou)

Divadlo pro zákazníky
Divadlo pro zákazníky

Společnost Marbes consulting pro Vás uspořádala odborný seminář PROXIO DAY, který se uskutečnil dne 8. 11. 2016 v Průhonicích. Partnery semináře byly společnosti Corpus Solutions, Czech Grid Group a Správa informačních technologií města Plzně (SIT MP), kterým tímto ještě jednou děkujeme. 

V průběhu semináře jste měli možnost si vyslechnout odborné prezentace zaměřené na Otevřený úřad - EIDAS, Registr smluv, Registr přestupků, Mobilní aplikace ověřování přestupků, Žádosti o zábory, Parkovací oprávnění, Záměry, Volby, Silniční hospodářství z pohledu vnitřku úřadu, Správní agendu, informační systém pro městskou policii POLIXIS, vzdělávací portál ELOGIO, Kybernetickou bezpečnost, Leadership a v neposlední řadě také na MAPIIO, integrační platformu pro prezentaci agendových a provozních dat úřadu v mapových podkladech. Dozvěděli jste se vše o našich novinkách, které pro Vás připravujeme, a také jste měli možnost projednat Vaše individuální potřeby s našimi odbornými konzultanty, kteří Vám byli po celou dobu semináře k dispozici.

Po ukončení odborné části proběhla ukázka práce s drony, které do vzduchu dostali odborníci ze SIT MP a předvedli nám, co takový bezpilotní letoun ve vzduchu dokáže. 

Úplný závěr setkání již tradičně patřil losování cen. Všem výhercům gratulujeme!

Pevně věříme, že jste si seminář užili stejně jako my a již nyní se těšíme s Vámi na shledanou na další společné akci.

Fota ze semináře si můžete prohlédnout na našem facebooku

Děkujeme za Vaši účast!

 

Za tým Marbes

Ing. David Vychron
Marketing manager
MARBES CONSULTING s. r. o.

 

Proxio Day 2016 

Agenda slouží pro centrální evidenci Ztrát a nálezů v rámci povinnosti úřadu respektive obecní policie v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.   

Tato agenda pokrývá proces vedení evidence v souladu s platnou legislativou a poskytuje nástroje pro efektivní zpracování evidence.

 

Přehled hlavních funkcí

  • centrální evidence ztrát a nálezů
  • založení nové kauzy na základě zapsaného protokolu o nálezu
  • evidence kompletních informací o účastnících řízení a dotčených orgánech
  • evidence speciálních údajů dle typu případu
  • evidence průběhu řízení formou jednotlivých úkonů dle konfigurace s možností hlídání lhůt
  • evidence (ne)doložených podkladů, případně evidence libovolných příloh k danému řízení
  • vystavování dokumentů na základě zaevidovaných údajů podle předdefinovaných šablon
  • hlídání existence aktivní datové schránky, případně doručovací adresy nahlášené na ohlašovně úřadu při odesílání dokumentů do spisové služby

Výhody

  • uživatelsky příjemné, intuitivní a přehledné ovládání systému
  • centralizovaná evidence objektů a subjektů
  • základní šablony dokumentů jsou součástí dodávaného řešení
  • rozhraní na MS Outlook usnadňuje plánování jednání
  • integrace se spisovou službou, DMS a GIS
  • automatizovaná kontrola dodržení termínů a lhůt v průběhu řízení, včetně vypočtení data nabytí právní moci
  • centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům

 

Agenda Ztráty a nálezy je vždy vedena pro konkrétní případ nálezu a to pomocí základních a speciálních záložek, které jsou nakonfigurovány dle charakteru daného typu agendy. Výsledné dokumenty mohou být následně prostřednictvím rozhraní odesílány do spisové služby včetně adresátů a způsobů vypravení.

Vážení zákazníci, partneři a jiní zainteresovaní,
dovolte nám vám oznámit, že právě vyšlo nové číslo našeho firemního magazínu Marbes NEWS s pořadovým číslem 12.

Hlavním tématem tohoto časopisu je Otevřený úřad a Kybernetická bezpečnost. Přejeme Vám příjemné čtení!

Vzhledem k tomu, že Marbes NEWS je určen právě vám, budeme velice rádi, pokud se k našemu časopisu vyjádříte a napíšete nám, co byste v takovém časopisu uvítali, očekávali nebo co vám tam ještě chybí. Vaše náměty a názory nám prosím posílejte na emailovou adrese: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Děkujeme.


Marbes NEWS, 12. číslo (říjen 2016)

ESBO je platforma pro elektronický obchod a správu sítě e-shopů

Softwarový systém pro efektivní správu katalogů zboží a elektronického obchodování.

 

Přehled hlavních funkcí

  • vazba na účetnictví - zakládání dokladů nebo faktur na základě objednávek
  • hromadné operace a změny v katalogu zboží
  • konfigurace cen a slev zboží (pevná částka, procenta) - včetně individuálních cen pro jednotlivé e-shopy
  • evidence kompletních informací o zboží (kategorie zboží, položky zboží včetně cen, zařazení do kategorií, popisy a fotky zboží)
  • jednoznačná identifikace zboží napříč všemi spravovanými e-shopy (unikátní ID)
  • synchronizace katalogu zboží do sítě e-shopů
  • vazba na skladovou evidenci – synchronizace množství zboží na skladě s e-shopem i evidencí skladu

Výhody

  • technologická nezávislost e-shopu
  • centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím
  • zjednodušení celého procesu obsloužení objednávek
  • efektivita práce na úrovni desktopové aplikace
  • zvýšení efektivity správy obsahu e-shopů
  • snadnější plánování a realizace marketingových akcí
  • přehlednost katalogu zboží
  • integrace s ekonomickým systémem (synchronizace došlých objednávek bez nutnosti manuálního přepisu)

 

Aplikace ESBO je moderní platforma pro e-shopy. Disponuje snadným a rychlým přístupem uživatele k hledanému zboží, provozovateli pak umožňuje správu více e-shopů, kde položky jsou evidovány pouze jednou a do e-shopů se jednoduše synchronizují. Nechybí vazba do účetnictví a podpora následné logistiky.